האם משתלם לקנות רכב יד 2 היום?

רכבים יד 2 – האם משתלם לקנות רכב כזה היום?


במשך שנים נהגו לספר לנו שאם אנחנו רוכשים רכב אז רק רכב חדש. הרי רכב יד שנייה הוא מתכון בדוק לתקלות, קלקולים, רכב יד שנייה הערך שלו נמוך מאוד ממילא ועל כן אם נרצה למכור אותו, אנחנו נרוויח מעט מאוד, שלא נדבר על הבלאי שנוצר עם הזמן, אשר עלול להשפיע על היכולת שלנו להשתמש בו.

היום המצב הוא שונה לגמרי ועובדה היא, שלא מעט אנשים מעדיפים לוותר על רכישת רכב חדש ומעדיפים לחפש רכבים יד 2 לרכישה. יש לכך סיבות שונות, כפי שנוכל לראות מיד, אך מה שחשוב לדעת כבר עכשיו, אם יודעים היכן לקנות והיכן לטפל ברכב לאחר הרכישה, הרי שאפשר ליהנות ממנו במשך תקופה ארוכה, ושום דבר מאותן טענות שנשמעו בעבר, איננה משפיעה כהוא זה על היכולת שלו להפיק תועלת מרבית מהרכב שרכשנו.

כידוע, אנחנו יכולים לרכוש רכבים יד 2 בשני מסלולים עיקריים. מסלול אחד הוא דרך גורמים פרטיים שמוכרים את הרכב שלהם. זה מסלול שהיה קיים מאז ומתמיד. המסלול השני הוא יחסית חדש, מדובר על אפשרות לרכוש רכב יד 2 דרך חברות רכב שלצד רכבים חדשים, מוכרות גם רכבים ישנים יותר, קרי יד 2. בדרך כלל מדובר על רכב שהן עצמן מכרו ולאחר מכן הן קנו אותו בעסקת טרייד אין בשביל למכור אותו שנית.

צריך לומר, לא רק עצם זה שהרכבים נמכרים על חברות רכב מורשות הופך את תהליך הרכישה להרבה יותר משתלם אלא גם עצם העובדה, שכיום אנחנו יכולים למצוא מוסכים ומרכזים אשר מחזיקים ברשותם חלקי חילוף איכותיים אשר מאפשרים להחליף את הבלאי הישן ברכב ובכך לאפשר לנו להשתמש בו לתקופות ארוכות יותר. כלומר, עצם זה שאנחנו יכולים לחדש את החלקים של הרכב, מגדיל את יכולת השימוש ברכב לתקופה ארוכה יותר.

מדוע משתלם לנו לרכוש רכב יד שנייה

כאמור, כפי שציינו, אנחנו יכולים היום לישון בשקט כשאנחנו קונים רכב יד שנייה, כי עומדים לפנינו מספיק מקומות שיש בהם מומחים עם רכיבים שיכולים לחדש את הרכב ולאפשר לנו להשתמש בו עוד זמן רב.

כאמור, היום אנחנו יכולים גם לקנות כלי רכב יד שנייה במקומות מסודרים אשר מציעים לנו לבצע רכישה בתנאים הרבה יותר נוחים מבחינה כלכלית, אך חשוב מכך, מדובר על אפשרות לקנות רכבים אשר עברו את כל הבדיקות הנדרשות לפני שהם יצאו שוב למכירה. אף חברה שמכבדת את עצמה לא תציע לרוכשים פוטנציאלים לקנות רכב שעבר תאונה או כזה שיש לו בעיות מכניות אשר עלולות להשפיע על השימוש בו.

לפני סיום צריך לומר, גם תהליך המכירה של רכבים יד 2 הוא הרבה יותר פשוט היום מאשר בעבר, בזכות העובדה שאנחנו יכולים לבצע עליהם טרייד אין ולרכוש רכב אחר במקומם, בתוספת תשלום.


Go Top