יבוא רכב באופן אישי

יבוא רכב באופן אישי

 יבוא רכב היא דרך יעילה לרכישת רכבים, בעיקר רכבי יוקרה, אשר באמצעותה ניתן לחסוך אחוז לא מבוטל מעלותו המקורית של הרכב. יחד עם זאת, יבוא רכב דורש התארגנות מיוחדת ולא מעט תיאומים ובירוקרטיות. אל תחששו, אם אתם מעוניינים לייבא רכב או לבצע יבוא אישי של רכב, ניתן לעשות זאת באמצעות חברת שילוח בינלאומי אשר יכולה לסייע לכם הן מבחינה בירוקרטית, והן מבחינה מעשית בהעברת הרכב עצמו על ידי הובלה ימית ממדינת המוצא שלו.


האם יבוא רכב מתאים לכל אחד?


כל אחד רשאי לייבא רכב באופן אישי בהתאם לחוקי המדינה, ועם זאת הרבה אנשים מעדיפים לא להתעסק בכך, למרות החיסכון שיש בשיטה זו ברכישת הרכב, בגלל עומס בירוקרטיה ומיסים כבדים. לכן רוב האנשים נמענים מרכישת רכב על ידי יבוא רכב. אבל אלה שכן בוחרים לעשות זאת, ואשר מסוגלים להתמודד עם הבירוקרטיה והמיסים, עשויים לגלות כי הם חוסכים המון כסף ברכישת הרכב. בנוסף, קיימים יבואנים רשמיים של רכבים הנעזרים בשירותי יבוא רכב  ממדינות המוצא ועד לסוכנות המכירות. יבוא רכב דורש העברת הרכב באמצעות שילוח בינלאומי כיוון שרובם של הרכבים מגיעים ממדינות שונות באירופה, אסיה וארצות הברית. שילוח בינלאומי נעשה על ידי חברה המתמחה בהעברות והובלות של מטען גדול וכבד בין מדינות באמצעות הובלה ימית או אווירית.


יבוא רכב על ידי הובלה ימית

הדרך היעילה וחסכונית ביותר בהעברת רכבים היא על ידי הובלה ימית.
כאשר יבואן מייבא רכבים מחו"ל, מגיעים משלוחי רכבים אל ספינה שמביאה את המלאי לארץ. מעמיסים את הרכבים על הספינה במדינה ממנה הם יוצאים, והספינה מפליגה איתם אל הארץ.    את המטען פורקת הספינה בהתאם למסלול שיועד לה מראש והיא יכולה לפרוק את סחורתה בנמל אשדוד, נמל חיפה או נמל אילת. לאחר פריקת מלאי הרכבים בנמל, יש צורך בניוד הרכבים אל סוכנויות המכירות וניוד זה נעשה באמצעות משאיות ייחודיות המעמיסות את הרכבים ומעבירות אותם אל סוכנויות המכירות ברחבי הארץ
.


יבוא רכב באמצעות חברת שילוח בינלאומי


יבוא רכב, כאמור, דורש התארגנות ברמה הבינלאומית. נדרשים מסמכים וניירות אודות הרכב כבר עם הוצאתו מהמפעל, בירוקרטיה ממשלתית ולאומית בכל הנוגע לרכישת הרכב, הוצאתו מתחומי המדינה והבאתו למדינה אחרת, מסמכי מכס המאשרים את ייבוא המשלוח ועוד. בנוסף דרושה אחריות בכל הנוגע להבטחת בטיחותו של הרכב ושמירה עליו מפני נזקים ופגיעות העלולות לפגוע בו לפני ההפלגה, במהלכה ולאחריה. נדרשת עמידה בלוח זמנים מוקפד הכוללת ניוד הרכב ובדיקתו לפני שהוא מגיע ללקוח. כל אלה ועוד מחייבים טיפול והשגחה מדוקדקים ומוקפדים. על כן, יבוא רכב צריך להיעשות באמצעות חברת שילוח בינלאומי מנוסה ומקצועית, בעלת צוות עובדים מסור ומיומן ועם קשרים בינלאומיים בתחום יבוא רכב.


בחירת חברת שילוח בינלאומי


כאשר מתכננים יבוא רכב, בין אם מדובר ביבוא אישי של רכב ובין אם מדובר ביבואן המייבא רכבים, עליכם לבדוק היטב עם איזו חברה אתם מעוניינים לעבוד. כשאתם בוחרים חברה כזו, בדקו את הניסיון והותק שלה בתחום, את המוניטין שלה ואת האחריות אותה היא מעניקה לכם. כדאי לוודא כי החברה בה בחרתם עוסקת בתחום של יבוא רכב ולא רק בתחומים כמו רילוקיישן והעברת חפצים שונים. אחרי הכול מדובר בסחורה יקרה, ולא תרצו לשאת בתוצאות לא רצויות רק בגלל שלא בדקתם כמו שצריך.


 

 

Go Top